Hot eyes steam- maska rozgrzewjąca

Cześć!!

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie http://ambasadorka-kosmetyczna.pl. Jest to stosunkowo nowy serwis, w którym można wziąć udział w różnych kampaniach ambasadorskich. Ja załapałam się na testowanie wchodzącej dopiero na polski rynek maski rozgrzewającej na oczy HOT EYES STEAM. 

W mojej przesyłce otrzymałam krótki liścik ze strony ambasadorka-kosmetyczna.pl i jedno opakowanie z maską.


Samo opakowanie maski wygląda całkiem ładnie :)




 
Sposób użycia:

1.Po wyciągnięciu Hot Eyes Steam z opakowania maska reaguje na tlen.

2. Maska powoli się ociepla.

3. Po kilku minutach osiąga około 40 stopni.

4. Wystarczy nałożyć ją na 10 minut na oczy, by je zregenerować i odprężyć.

Maska wygląda solidnie, materiał jest całkiem przyjemny. Kolory słodkie :)



Maskę zakładamy za uszy, odprężamy się i trzymamy ją przez minimum 10 minut (max 15).


Według producenta maska :

  • redukuje cienie okolic oczu,
  • zmniejsza opuchliznę wokół oczu,
  • ekspresowo relaksuje i regeneruje oczy i skórę wokół nich,
  • eliminuje zmęczony wygląd,
  • wygładza skórę w okolicach oczu,
  • poprawia cyrkulację krwi wokół oczu.
Jeżeli chodzi o moje odczucia to:
  • maska faktycznie pomaga na chwilę się odprężyć wyłączyć myślenie ;)
  • odczuwa się przyjemne ciepło dookoła oczu
  • maska nie spada, nie zsuwa się
  • ma bardzo ładny delikatny zapach
  • po ściągnięciu czuć, ze oczy są mniej opuchnięte
Myślę, że co jakiś czas będę stosować maskę, fajna opcja szczególnie przed obroną pracy magisterskiej tak jak w moim przypadku hihi :)

Maskę możecie kupić np. pod linkiem Drogeria Vica

Więcej informacji znajdziecie na:


Komentarze

Popularne posty